Technikai adatok:
Hosszúság: 10370 mm
Magasság: 2800 mm
Szélesség: 2525
mm Tengelytáv: 6320 mm Belépőmagasság: 280-330 mm Fordulókör: 12,0 m
Gumi: 285/70 R19,5 Tárcsaméret: 19,5*7,5 Túlnyúlás (elöl/hátul): 2350/1700 mm Férőhely: 19/66 (ülő/álló) Ön/összsúly: 9800/16500 kg
Városi elektromos autóbusz
Motor:
SOR
Vízhűtéses, háromfázísú assziknron villanymotor
Teljesítmény: 120 kW/400V AC
Akkumulátor:
Lithium-ion, (FeP04), 1,5 tonnás, hátul farban beépítve
Felfüggesztés:
Mellső tengely: SOR BN04merev tengely, 2900 kg terhelhetőséggel
Hátsó tengely: Rába 309.04 portál tengely, 6900 kg terhelhetőséggel
Első tengely 2 db
légrugóval, középső és
hátsó tengely 4 db légrugóval szerelt.
Vázszerkezet:
A padlóváz négyszög
profilokból, öntött elemekből és
U-profilokból hegesztett. A korróziónak kitett
helyeken a szelvények alvázvédelemmel
ellátottak
Az akkumulátorláda műanyagból készült,
a kerékjáratok Nirosta rozsdamentes acélból
készültek
Fűtés szellőzés: Elektromos
4206 Backer Elektro típus, Diesel EBERSPACHER HYDRONIC 24,
Jég- és páramentesítő berendezés,
Tetőszellőző, vezetőtéri klima.
Utastérfűtés: hulladék hő a motortól +
független diesel 24 kW + 12 kW utastér
temperálás akkumulátortöltésnél.
Utasajtók: 3 db távműködtetésű, kétszárnyú
belső bolygó utasajtó automatikus
záródási lehetőséggel, elektronikus
működtetéssel és visszanyitó szerkezettel
ellátva. 1-2-2 képlettel.
Műanyag belső burkolat
Üvegszálas poliészter, rozsdamentes acél, üveg külső burkolat.
Egyebek:
Max. sebesség: 80 km/óra
Üzemi elektromos energia fogyasztás: 0,7 ÷ 0,9 kWh/km
Töltésre vonatkozó információk:
Lassú (éjjeli) töltés: 3 x 400 V, 32 A, ipari csatlakozó
Gyors (nappali) töltés: 3 x 400 V, 250 A, töltő állvány
Akkumulátor maradék kapacitás napi üzemben nem eshet 20 % alá.
Emelt
vontató akkumulátor kapacitás üzem
eléréséhez, a kapacitás nem esik 30 %
alá - optimális nappali töltés.
Hatótávolság: kb. 160 km.
|