CREDO BC 11
 
                                                                                                                                          
                                                             
Hosszúság:  10670  mm     Magasság: 3300 mm      Szélesség: 2520  mm     Tengelytáv: 5620 mm   Padlómagasság: 600 mm   Önsúly: 14200 kg      Férőhely: 88-92 fő


Motor:      IVECO F4AE0682C          Feltöltött, négyütemű, vízhűtéses, COMMON RAIL rendszerű, direkt befecskendezéses dízelmotor, levegő-levegő visszahűtéssel.
                                                     Összlökettérfogat: 5880 cm³
                                                     Teljesítmény: 176 kW (240 LE)(2500/ min)
                                                      Nyomaték: 810 Nm  (1200/min)
      
Erőátvitel:  ZF 6 S 890                   mechanikus, 6+1 fokozatú, teljesen szinkronizált, kézi kapcsolású váltó
                   
Belső kialakítás: 6 db utastéri hangszóró, és 1 db hangszóró a vezetőtérben. Utasülések: vandálálló kivitelű ülések.Vezetőülés: biztonsági övvel felszerelt, minden irányban állítható légrugózású, Webasto, vagy Eberspächer típusú autonóm fűtőkészülék. 4 db ventillátoros hőcserélő az utasülések alatt elhelyezve. A befúvott meleg levegőt az oldalfalon, a lábtérben elhelyezett légcsatorna osztja.
Az utastér légcseréjét 6 db elhúzható ablak, 2 db tetőventillátor és 2 db vészkibúvóként is szolgáló tetőablak és egy elszívó ventilátor biztosítja

Rugózás, felfüggesztés:
 A” tengely: RÁBA 501 típusú merev tengely „I” keresztmetszetű tengelytesttel,
 B” tengely: RÁBA 106 típusú sajtolt, hegesztett merev hídház, egyfokozatú hypoid főhajtóművel.
 Keréktárcsa, gumiabroncs: Elől szimpla, hátul dupla keréktárcsa MATADOR típusú, 285/70 R19,5 méretű radiál.Teljes légrugózás, szabályozott padlószint (600 mm).


Kormánymű: Csepel C 300.48 típusú hidraulikus szervokormány, biztonsági kivitelű, szögben és magasságban állítható kormányoszloppal

Fékrendszer: Kétkörös vezérlésű biztonsági légfékrendszer, PERROT típusú ékműködtetésű dobfékes mechanizmus minden keréknél. A hajtott tengelyre ható rögzítőfék rugóerő-tárolós rendszerű, indirekt működtetésű. A jármű sebességkorlátozóval, (ABS/ASR) és fűthető légszárítóval van ellátva.
A lassítófék VOITH R120 típusú hidraulikus retarder, valamint pneumatikus működtetésű, elektromosan vezérelt kipufogófék.