CREDO IC
9,5
Hosszúság: 9520 mm
Magasság: 3100 mm
Szélesség: 2520
mm Tengelytáv:
4450 mm Padlómagasság: 800
mm Önsúly:
13100 kg Férőhely:
63-65 fő Csomagtér: 3,35 m³
Motor:
IVECO
F4AE0682C
Feltöltött, négyütemű, vízhűtéses,
COMMON RAIL rendszerű, direkt
befecskendezéses dízelmotor, levegő-levegő
visszahűtéssel.
Összlökettérfogat: 5880 cm³
Teljesítmény: 176 kW (240 LE)(2500/ min)
Nyomaték: 810 Nm (1200/min)
Erőátvitel: ZF 6 S 890
mechanikus, 6+1
fokozatú, teljesen szinkronizált, kézi
kapcsolású váltó
Belső
kialakítás: Utasülések: luxus
kivitelű, dönthető igény szerint szélesíthető
ülések. Vezetőülés: biztonsági
övvel felszerelt, minden irányban
állítható,
légrugózású, Webasto, vagy Eberspächer
típusú autonóm fűtőkészülék, 4
db ventillátoros hőcserélő az utasülések
alatt elhelyezve. A befúvott meleg levegőt az oldalfalon, a
lábtérben elhelyezett légcsatorna osztja el.Az
utastér légcseréjét 5 db
elhúzható ablak (hőszigetelt üvegek esetén
ezek opcionálisak), 2 db
vészkibúvóként is szolgáló
tetőablak és egy elszívó ventilátor
biztosítja. Az intenzív légcseréről a
tetőre épített központi tetőszellőző
berendezés, illetve igény esetén
légkondicionáló berendezés gondoskodik.
A friss levegő utastérbe áramlását olasz
multiszet egységekkel szerelt, plüss szövettel
kárpitozott kalaptartóval
egybeépített levegőcsatorna biztosítja.
Az autóbuszba, a kerekes székkel közlekedők
számára hidraulikus működtetésű,
rámpává átalakuló lépcső,is
beépíthető.
Rugózás,
felfüggesztés:
A” tengely: RÁBA 501 típusú merev
tengely „I” keresztmetszetű tengelytesttel,
B”
tengely: RÁBA 106 típusú sajtolt, hegesztett merev
hídház, egyfokozatú hypoid főhajtóművel.
Keréktárcsa, gumiabroncs: Elől szimpla, hátul
dupla keréktárcsa MATADOR típusú, 285/70
R19,5 méretű radiál.Teljes
légrugózás, szabályozott padlószint
(600 mm).
Kormánymű: Csepel C
300.48 típusú hidraulikus szervokormány,
biztonsági kivitelű, szögben és magasságban
állítható kormányoszloppal
Fékrendszer:
Kétkörös vezérlésű biztonsági
légfékrendszer, PERROT típusú
ékműködtetésű dobfékes mechanizmus minden
keréknél. A hajtott tengelyre ható
rögzítőfék rugóerő-tárolós
rendszerű, indirekt működtetésű. A jármű
sebességkorlátozóval, (ABS/ASR) és fűthető
légszárítóval van ellátva.
A lassítófék VOITH R120 típusú
hidraulikus retarder, valamint pneumatikus működtetésű,
elektromosan vezérelt kipufogófék.
Műszerek:Euro-3-as,
digitális műszerezettség három ellenőrző panellel
és tíz paraméter mérését
végző fedélzeti computerrel. külön
sebességmérő és fordulatszámmérő
műszerek.Kétvezetős, rádió-méretű Veeder
Root tachográf.
Kihangosítás: 10 db utastéri
hangszóró a kárpitozott
légcsatornába építve és 1 db
hangszóró a vezetőtérben.
Elektromos berendezések Feszültség 24V,
Akkumulátorok: 2 db 12 V