CREDO IC 9,5
 
                                                                                                                        
         

                                                             
Hosszúság:  9520  mm     Magasság: 3100 mm      Szélesség: 2520  mm     Tengelytáv: 4450 mm   Padlómagasság: 800 mm   Önsúly: 13100 kg   Férőhely: 63-65 fő   Csomagtér: 3,35 m³
 
Motor:      IVECO F4AE0682C                   Feltöltött, négyütemű, vízhűtéses, COMMON RAIL rendszerű, direkt
                                                              befecskendezéses dízelmotor, levegő-levegő visszahűtéssel.
                                                              Összlökettérfogat: 5880 cm³
                                                              Teljesítmény: 176 kW (240 LE)(2500/ min)
                                                              Nyomaték: 810 Nm  (1200/min)
      
Erőátvitel:  ZF 6 S 890                           mechanikus, 6+1 fokozatú, teljesen szinkronizált, kézi kapcsolású váltó
                   
 Belső kialakítás: Utasülések: luxus kivitelű, dönthető igény szerint szélesíthető ülések. Vezetőülés: biztonsági övvel felszerelt, minden irányban állítható, légrugózású, Webasto, vagy Eberspächer típusú autonóm fűtőkészülék, 4 db ventillátoros hőcserélő az utasülések alatt elhelyezve. A befúvott meleg levegőt az oldalfalon, a lábtérben elhelyezett légcsatorna osztja el.Az utastér légcseréjét 5 db elhúzható ablak (hőszigetelt üvegek esetén ezek opcionálisak), 2 db vészkibúvóként is szolgáló tetőablak és egy elszívó ventilátor biztosítja. Az intenzív légcseréről a tetőre épített központi tetőszellőző berendezés, illetve igény esetén légkondicionáló berendezés gondoskodik.
A friss levegő utastérbe áramlását olasz multiszet egységekkel szerelt, plüss szövettel kárpitozott  kalaptartóval egybeépített levegőcsatorna biztosítja.
Az autóbuszba, a kerekes székkel közlekedők számára hidraulikus működtetésű, rámpává átalakuló lépcső,is beépíthető.

Rugózás, felfüggesztés:
 A” tengely: RÁBA 501 típusú merev tengely „I” keresztmetszetű tengelytesttel,
 B” tengely: RÁBA 106 típusú sajtolt, hegesztett merev hídház, egyfokozatú hypoid főhajtóművel.
 Keréktárcsa, gumiabroncs: Elől szimpla, hátul dupla keréktárcsa MATADOR típusú, 285/70 R19,5 méretű radiál.Teljes légrugózás, szabályozott padlószint (600 mm).


Kormánymű: Csepel C 300.48 típusú hidraulikus szervokormány, biztonsági kivitelű, szögben és magasságban állítható kormányoszloppal

Fékrendszer: Kétkörös vezérlésű biztonsági légfékrendszer, PERROT típusú ékműködtetésű dobfékes mechanizmus minden keréknél. A hajtott tengelyre ható rögzítőfék rugóerő-tárolós rendszerű, indirekt működtetésű. A jármű sebességkorlátozóval, (ABS/ASR) és fűthető légszárítóval van ellátva.
A lassítófék VOITH R120 típusú hidraulikus retarder, valamint pneumatikus működtetésű, elektromosan vezérelt kipufogófék.

Műszerek:Euro-3-as, digitális műszerezettség három ellenőrző panellel és tíz paraméter mérését végző fedélzeti computerrel. külön sebességmérő és fordulatszámmérő műszerek.Kétvezetős, rádió-méretű Veeder Root tachográf.
Kihangosítás: 10 db utastéri hangszóró a kárpitozott légcsatornába építve és 1 db hangszóró a vezetőtérben.
Elektromos berendezések Feszültség 24V, Akkumulátorok: 2 db 12 V