Skoda 706 RTO                            
                                                                                                                                                                                      
                                    
Hosszúság: 10810 mm     Magasság: 2980  mm      Szélesség: 2500 mm    Padlómagasság: 750 mm   Férõhely: 22+2 - 46+1 / 55  fõ (ülõ/álló)  
Ön/összsúly: 8570-8950/14400-14780 kg.  Maximális sebesség: 66-85 km/h

   
 
 Motor :    Skoda  706RT        Közvetlen befecskendezéses vízhûtésû, hathengeres diesel motor
                                                   Hengerûrtartalom: 11781 cm3
                                                   Maximális teljesítmény: 118 kW  (160  LE) (1900/min)

                  
 Erõátvitel:     Prága               Manuális 5+1 fokozatú váltó


 A Skoda 706 RO típusu autóbusz modernizált változata, melyet 1958-1971 között gyártottak több változatban.
- 706 RTO MTZ. A városi járatok üzemeltetésére kialakított változat. Szélesebb, kétszárnyú ajtókkal volt ellátva. Az ülések 2+1 illetve 2+2 elhelyezésben
- 706 RTO MEX. Exportra gyártották. Az MTZ változattól csekély mértékben különbözött, a célország igényei alapján.
- 706 RTO CAR. Az összes változat közül a legnagyobb számban gyártott. Fõként a Csehszlovák Autóközlekedési Vállalat helyközi járatainál alkalmazták, kisebb számban a városi tömegközlekedésben. Az utastér egy ajtóval   rendelkezett, az ülések 2+2 elhelyezésben.
-  706 RTO LUX. Távolsági járatok esetében használták. Az ülõhelyek száma 35.
-  706 RTO-SVA. Új LIAZ alvázra épített változat. 1967 és 1972 között gyártották.
 - 706 RTO-K. A csuklós változatból csak egyetlen darab készült.
Az új karosszéria több hazai és külföldi díjat is elnyert. A Karosa vállalat monopolhelyzetének következtében Csehszlovákia valamennyi tömegközlekedési vállalata nagyszámban alkalmazta. Utolsó, tömegközlekedésre használt darabjait 1986-ban vonták ki a forgalomból.