GANZ KCSV-6 (DKV)
       
                                                                    

 
Hosszúság: 21660 mm     Szélesség: 2500 mm     Nyomtáv: 1435 mm (vasuti)    Férőhely: (ülő/álló): 28/115 fő   Összsúly: 28900kg    Maximális sebesség: 60 km/h    Magasság: 3150 mm    Padlómagasság: 735 mm    Ivsugár: 15 m.     Hajtott tengely: 2 db      Kerékátmérő: 600/350 mm    Gyártó: Ganz Ansaldó 1994    

Hálózati feszültség:   600 V (420-720 V) DC   Segédüzemi feszültség:   24 V DC                           

Hattengelyes középmagas padlószintű, csuklós villamos a Debreceni közlekedési Vállalat számára.  10+1 db,   500-510 pályaszámmal..                         

Motor    ?                                 Motoráram  330-430A   Maximális telejesítmény 85 kW 3400/p                       
                                              4 db egyenáramú, páronként sorba kapcsolt, soros gerjesztésű, lemezelt állórészű
                                              4 pólusú  vontatómotor  A motorok önszellőzésűek.                       

VEZÉRLÉS ÉS SZABÁLYOZÁS                        
A jármű vezérlési és diagnosztiaki feladatokat Ganz Ansaldo mikroszámitógép végzi. Feladata a vezérlő  berendezés öntesztje, állapot és hiba információk nyilvántartása, fekete doboz, hibakeresés, valamint adatküldés a szerviz számitógép (PC) számára.   A járművezérlés funkciói továbbá: Kontaktorvezérlés, váltóállítás, energiamérés, útmérés, terheltségmérés   A kapcsolómű és a szabályozó a Kiepe Elektrik cég terméke.                       
A hjtásszabályozást egy másik mikroszámítógép végzi amely a járművezetőnek alárendelt két egységből áll. Föbb feladatai: áram, és forgatónyomaték szabályozás, kontaktorok vezérlése, elpörgés, és csúszás védelem, rántáskorlátozás.                       

FÉKEK                       
Minden tengelyen egy-egy tárcsafék van, amelyet egy vezérelt rugóerőtárolós fékblokk (SAB) nyomóereje müködtet. Minden forgóváz két-két, akkumulátor táplálású sinféket tartalmaz.A generátorként működő vontatómotorok fékjezéskor a jrmű mozgási energiáját a villamos hálozatba visszatáplálják. Ha foglalt a hálózat, az energia a tetőn elhelyezett fékellenállásokon hővé alakul.   Fékezési módok: üzemi fék, megállitófék, gyorsfék, vészfék, pótvészfék.

SZAGGATÓ
Egyenáramú szaggató hagyományos tirisztorból, és oldható tirisztorból. Előnye a nagy áram terhelhetőség.