Siemens Combino Supra NF 12B
                                                                                           (NF: Niederflur (alacsonypadló) 12 tengely, B: módosított típus)                                            
                                                                                           
                                                                   


                                 
Hosszúság: 53990 mm    Szélesség: 2400 mm     Magasság: 3562 mm    Tömege: 69,7 tonna   Sebesség: 60 km/h   Férőhely: (ülő/álló): 64/350 fő   Ajtók: 16 db oldalanként 8, 1300mm
Padlómagasság: 350 mm  Belépő magasság: 320 mm   Kerékátmérő: 600 mm (minimum 520mm)  Tengelytáv: 1800 mm   Járható ívsugár: 20m


Felépítés: önhordó, hegesztett rozsdamentes acélvázas szerkezetű karosszéria. A külső burkolat elemek ragasztottak, könnyen cserélhetők, ezért nem terhelhető annyira.. . A fejmodulok elején a vezetőállás körül üvegszálas kivitelűek, ez a szerkezet az itt előrenyúló alvázszerkezetre épül rá. Az alvázszerkezetbe került a rejtett vonókészülék beépítésre, melyeket a homlokfali alsó takarólemezek eltávolítása után lehet kihajtani. A fejmodulok elején rugalmas lökhárítók vannak felszerelve

Főáramkör: a legkorszerűbb IGBT technikán alapuló, energiatakarékos, visszatápláló fékezésre alkalmas
Motor:  Simens háromfázisú assznkron motorok, 8*100 kW
Fékrendszer: Három független fékrendszer, viilamos fék, hidraulikus fék, rugóerőtárolós rögzitőfék, sinfék

Segédüzemek:
600 V-os vonali feszültségről üzemelő rendszerek (segédüzemi inverterek, fűtés és az utastéri fűtőberendezés);
3x400 V, 50 Hz-es váltóáramú segédüzemek. motorok, a hajtáskonténer hűtőventillátora, fűtés ventillátor, a légbefúvó ventillátor, klímakompresszor motorja,  valamint  12 padlófűtő egység is.erről üzemel. 24 V egyenáramról működik minden más segédüzem:  magában foglalja az akkumulátorokat is.

SIBAS 32 (Siemens Bahn Automatisierungsystem 32)
kétszintű digitális, 32 bites kommunikációs rendszer mely az autóvillamossági eszközöket,  a menet- és fékparancsok közvetítését és  a járműdiagnosztikai eszközöket foglalja magában. Csatlakozó eszközök:
Vezetőállási vezérlő egységek: ez a vezetőállásban lévő gombok, kapcsolók és a menetfék kar jeleit továbbítja, valamint veszi a visszajelzéseket.
Járművezérlő egység, illetve kommunikációs egység  minden egyes hajtáskonténerben). 
Fékvezérlő egység (a két futó forgóvázban): ez az egység működteti az aktív fékegységet a különböző adatok alapján
Ajtóvezérlő egységek (16 db.)